poniedziałek, 15 listopada 2010

1.

Przede wszystkim mam paraliżującą tremę. Primo: mimo wielu pozytywnych opinii nadal watpię, czy moje prace znajdą życzliwych odbiorców.  Secundo: jest to mój pierwszy blog i absolutnie nie wiedziałam, jak się za niego zabrać;-) Pokonałam jednak szereg trudności (w postaci buntującej się lampki, tajemniczego zniknięcia kabla do aparatu, a chwilę później- samego aparatu...)  i stało się- oto publikuję pierwszego posta! Z góry przepraszam za fatalną jakość zdjęć, na razie będę musiała zadowolić się iście przedpotopowym sprzętem ;-)


Posted by PicasaKartka (o zgrozo!) już świątaczna, przygotowana na Giełdę Talentów.


Na początek tyle wystarczy ;-)
Pozdrawiam czytających! :*

4 komentarze:

  1. Basiu, kartka niesamowicie mnie zachwyciła. Składam zamówienie! ;p W przeciwieństwie do uczenia się i odrabiania lekcji, Twojego bloga będę odwiedzać systematycznie i czekam z niecierpliwością na publikację Twych następnych cudownych prac :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Agatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!!!!!!!! udało się, bakcyl zasiany!
    Moje dziecko :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze wyslesz mi kartke na swieta?;>
    Powiesialabym sobie na choince i sie w nia wpatrywala( w kartke nie choinke)
    ;)

    OdpowiedzUsuń